Speedαρει η Generali με νέα καινοτόμα προϊόντα στον κλάδο υγείας και στον κλάδο αυτοκινήτου πάντα με αιχμή του δόρατος τους διαμεσολαβούντες. Η Generali συνέχισε και το 2013 στον δρόμο της ανάπτυξης, κερδίζοντας μερίδια αγοράς μέσα σε χρονιές κρίσης, πιστοποιώντας έτσι την πολύ καλή δουλειά που κάνει στην ασφαλιστική μας αγορά.
Ήδη ξεπέρασε το 3,9% και συνεχίζει για πιο ψηλά.
Η ανοδική πορεία της ξεκίνησε κάπου εκεί στο 2002-2003 και συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό σε όλη αυτή την δεκαετία με μία πρωτοφανή σταθερότητα για ασφαλιστική εταιρεία όταν μάλιστα τα τελευταία τρία χρόνια η κρίση πλήττει ανελέητα την ελληνική ασφαλιστική αγορά.
Και όλη αυτή η ανάπτυξη πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω του «ανθρώπινου δικτύου πωλήσεων» καθώς η Generali επιμένει να απέχει από τα λεγόμενα εναλλακτικά δίκτυα πωλήσεων, όπως είναι το internet, το bancassurance, κ.λ.π.